Sunday, May 11, 2008

Schedule for next week....

Aku baru kasi line up schedule untuk next week....
Macam busy sikitlah aku...esok mau pigi PD Marasak kemudian 14-18 aku dan beberapa staff lain terlibat dengan membership drive sempena dengan Pesta Kaamatan di Tambunan.Selama masa tu kami terpaksa berulang alik untuk perjalanan selama 45 minit.Nda dapat aku bayangkan macam mana penatnya nanti.Boleh juga stay di TVRC tapi mcm aku ni nda da maid payah sikit.Kesian pulak anak2 aku.Terpaksalah juga ulang alik.....mana masa tu pun time anak2 aku exam...aku kena jugak monitor pelajaran dorang...klu keputusan dorang nda bagus nanti susah jugak.....
Selalunya klu sdh balik kerja bkn boleh terus duduk rileks tengok TV...trus jak p dapur sedia makan malam.Lebih parah lagi klu hubby ada.....makan minum bkn boleh cincai.Terpaksa juga aku kasi keluar skill memasak aku tu.Klu anak2 orait jak...week end jak dorang cerewet sikit.Ni hari hubby sdh balik....mcm chips more pulak..kejap ada....kejap nda da.But Alhamdulillah,we spent the whole week end together...we relax at home leisurely,attended office function dan ronda2.Anak2 happy banget........Hubby datang pun sebab Mother's Day.So ni kira tribute visitlah untuk aku.....thanks darl...

No comments: